Ремонт дороги в Заводському: відбути номер чи забезпечити якість
Майже два тижні триває ремонт багатостраждальної дороги по місту Заводське, власником якої є Агенство місцевих доріг (керівник Олексій Басан, до речі, фігурант кримінальних проваджень).
На диво, за декілька днів ями, через які спотикалися водії роками, зникли. Виявляється, вистачило лічених днів для цього. Після таких темпів, здається, що ями, якими так щедро засіяні наші дороги – теж можуть зникнути так само швидко.
Але якість проведеного ремонту в межах Заводського викликає купу запитань, на які громадськість хоче отримати відповідь до того часу, поки ремонтники не зникнуть з району знову на довгі роки. А жителі не залишаться з начебто відремонтованою дорогою, що розтане з першим снігом. Вже зараз, приміром, в районі переїзду відремонтовану ділянку (на фото) буквально потрібно брати штурмом. Так як ця ділянка не має плавного з’їзду, та і взагалі будь-якого з’їзду.
Місцями ямковий ремонт такої якості, що навряд чи витримає перші морози. А напроти цвинтаря мікрорайрну Брисі ширина полотна чомусь звужується майже на 10 см. Тобто, якщо все залишиться, як є, можна буде вважати, що гроші вчергове пішли, м’яко кажучи не на дорогу.
На вчорашній сесії Заводської міської ради мер міста Віталій Сидоренко традиційно вже скаржився на недофінансування, труднощі, повідомив, що міська рада вже має зауваження до ремонту і сподівається, що ремонт буде якісно і вчасно завершено.
Але чи вистачить волі і сил у пана Сидоренка наполягти на неухильному дотриманні проєкту і унеможливити халтуру, наразі невідомо.
Думаю, що суттєво «допомогти» меру могла б громадськість, якій саме час поцікавиться і самим проєктом, і його відповідністю виконаному обсягу ремонтних робіт.
Знайти тендерну документацію по капітальному ремонту багатостраждальної дороги по Заводському можна за цим посиланням.
Звертаю увагу, що згідно неї, мова йде саме про Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712162 Млини-Піски на ділянці км0+000-км12+500 Лохвицького району Полтавської області (окремими ділянками). І договором передбачений гарантійний термін ремонту – 10 років (!!!).
На фото: Гарантійний термін асфальтобетонного покриття, згідно договору, – 10 років
А ось скан фізичних обсягів ремонтних робіт, які згідно договору, носять динамічний (тобто змінюваний) характер!!! А зважаючи на те, що принаймні один підписант, він же замовник робіт згідно договору (від Агенства місцевих доріг – Олексій Басан) працює, незважаючи на відкрите кримінальне повадження щодо нього, є додаткові підстави особливо ретельно перевіряти ремонтні роботи, зокрема зазначені обсяги.
На фото: обсяги ремонтних робіт, зазначені в тендерній документації
Так виглядають суттєві моменти договору підряду стосовно ремонту:
Отже, допоки ремонтні роботи тривають, якість ремонту і можливість жителів громади користуватися якісною дорогою на роки, залежить тільки від самих жителів, їх небайдужості, пильності і принциповості.
Єлизавета Сачура