Понеділок, 19 листопада, 2018

Чи допоможе гідроспоруда-гребля у Млинах капітальному ремонту аварійного моста?

Готуючись до громадських слухань, запланованих на 18 травня, громада с. Млини, яка чи не найбільше зацікавлена в ремонті аварійного моста, не може зрозуміти, чому замість власне ремонту районні чиновники відволікають її увагу зведенням незрозумілої гідроспоруди – тимчасової об’їзної дороги?Поміркуємо логічно. Якщо районна влада піклується про безпеку громадян, то, певна річ, вона не очікуватиме, коли до аварійного моста черга дійде у київського Укравтодору, а робить якісь системні, послідовні кроки, щоб той міст якнайшвидше відремонтувати. Натомість, місцеві керманичі «допомагають» майбутньому ремонту, лобіюючи незрозумілу греблю, яка вірогідно обернеться екологічним лихом. І на додачу проштовхуючи улюблений керівником району «ваговий комплекс».

Саме ваговий комплекс, виявляється, набагато актуальніший для місцевих керманичів, аніж ремонт мосту. Тут вже державницький розмах місцевого пошибу видно на повну.

Ось звернення депутатів від 7 грудня 2017 року до очільника Служби автомобільних доріг у Полтавській області Трояновського В.В. (з сайту районної ради):

Лохвицька районна рада, Полтавської області

(сімнадцята сесія сьомого скликання)

Р І Ш Е Н Н Я

  07 грудня 2017 р.

Про Звернення

депутатів Лохвицької районної ради Полтавської області

до Служби автомобільних доріг у Полтавській області

Відповідно до статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 РАЙОННА РАДА ВИРІШИЛА : 

  1. Прийняти Звернення депутатів Лохвицької районної ради Полтавської області до Служби автомобільних доріг у Полтавській області щодо сприяння у будівництві пункту габаритно-вагового контролю в с.Млини Лохвицького району (додається).
  1. Надіслати дане Звернення начальнику Служби автомобільних доріг у Полтавській області Трояновському В.В.

                                                          Звернення

депутатів Лохвицької районної ради Полтавської області до начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області Трояновського В.В.

          Ми, депутати Лохвицької районної ради, вкрай занепокоєні станом автомобільних доріг загального користування в районі, які постійно руйнуються внаслідок безконтрольного руху транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують дозволені норми, особливо по напрямках перевезення урожаю сільгоспвиробниками та перевезенню вуглеводнів підприємствами нафтогазового комплексу.

Лохвицькою районною радою та Лохвицькою районною державною адміністрацією проведено ряд заходів щодо недопущення руйнування автодоріг та відновлення дорожнього покриття. Так, лише в 2017 році на ремонт автодоріг  району використано коштів на суму 11047,0 тис. грн. (курсив ред.), з яких кошти органів місцевого самоврядування району – 3751,0 тис. грн, коштів обласного бюджету – 2496,0 тис. грн., коштів підприємств нафтогазового комплексу – 4800,0 тис. грн.  Крім того,  лише на ремонт автодороги   Р 60 «Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин» по м. Лохвиця використано коштів на загальну суму 32,0 млн. грн., з яких кошти районного та міського бюджету – 3,2 млн. грн..

Проте ефективним засобом недопущення подальшого руйнування доріг є встановлення пункту габаритно-вагового контролю в с. Млини Лохвицького району.  На сьогодні  уже проведено підготовчі роботи  для встановлення даного пункту на суму майже 300,0 тис. грн. (курсив ред.), а саме:

-перенесено газові мережі за межі будівництва площадки майбутнього пункту;

-перенесено лінії електропередач;

-проведено капітальний ремонт приміщення колишнього посту ДАІ;

-встановлено 4 відеокамери.

Крім того, Лохвицька районна рада готова взяти зобов’язання щодо закупки обладнання для функціонування пункту габаритно-вагового контролю та утримання його в подальшому.

Варто зазначити, що встановлення даного пункту сприятиме недопущенню подальшого руйнування мосту через річку Сула в с. Млини, який на сьогодні є аварійним. ( курсив ред.)

Просимо Вас сприяти в позитивному вирішенні питання  розширення площадки пункту габаритно-вагового контролю, її асфальтування та наданні дозвільних документів для організації та роботи даного  пункту. 

Прийнято на сімнадцятій сесії районної  ради сьомого скликання 07 грудня 2017 року.

Дуже хотілося б поцікавитись, зокрема у фермерів району, а також у потужних агрохолдингів, чи пересядуть вони на газони, щоб не давити дороги, чи в 21-му столітті продовжать таки використовувати великогабаритну техніку для перевезень? І як спорудження вагового комплексу сприятиме ремонту аварійного моста?

Окремо зазначимо, що подібного звернення від депутатського корпусу на адресу керівництва Укравтодору ми не знайшли!!!

Також звертаємо ще раз увагу на документи, які чітко вказують, що мали б зробити містобудівники, ремонтуючи міст в 2017 році:

ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ № 111-01-17  Сторони згідно даного договору брали на себе зобов’язання відремонтувати міст на протязі 2017-2018 років. Замовником та виконавцем по цьому договору виступали наступні суб’єкти:

Згідно відомості виконання робіт, з якою можна детально ознайомитися за цим посиланням: Відомість обсягів робіт по мосту, Млини, мостобудівники, які мали зробити капітальний ремонт моста через Сулу у 2017-2018 роках, зовсім не потребували жодної греблі-гідроспоруди. Вони, як фахівці, мали для цього фахове рішення, а саме: «Улаштування тимчасового мосту», яке прописано було в зазначеному документі:

Нагадаємо, що в цей же час районні керівники вперто добивались свого від, тепер вже здається, «своїх» проектантів, які не припиняли в цей час проектувати греблю-гідроспоруду. Про що ми докладно розповідали в матеріалі: Суха Сула.

Прикро, що всі ці проекти-прожекти при певній байдужості районних депутатів, додатково отримували постійне фінансування у вигляді чималих коштів районного бюджету. Грошей, які не були використані, приміром, на те ж покращення довкілля, додаткову закупівлю медичного обладнання,  книг для районної бібліотеки, оцифрування архівів лохвицького краєзнавчого музею чи облаштування сучасного шкільного класу. А це сотні тисяч гривень.

Так сьогодні господарюють в Лохвицькому районі. А відповідь на питання, винесене в заголовок «Чи допоможе гідроспоруда-гребля капітальному ремонту аварійного моста?» нехай читач дасть сам.

Додатково на цю тему: Чого громада очікує від громадських слухань 18 травня 2018 року, Гребля на Сулі: Млиняни готуються до громадських слухань

Наш Храм

На фото: Обвал мосту біля села Млини через річку Сула в квітні 2016 року | Фото: lohvitsa.org.ua